maandag 16 september 2013

Shoplog Kruidvat

Hiya!
Ik ben afgelopen vrijdag naar de kruidvat geweest en heb daar wat spulletjes gekocht. Kijken jullie mee naar de spullen die ik heb?

 


Mijn Heat Protection Mist van Andrelon was op, dus ik had een nieuwe nodig. Ik kwam deze tegen van het Kruidvat merk. Ik wist niet dat er ook een van kruidvat merk was! Hij zag er goed uit en dus nam ik hem mee om te proberen. Deze kostte € 2,39.

Toen ik langs de 2 Essence schappen liep, zag ik dat er op nagellak & nagelverzorging 1+1 gratis is was, dus ik nam 2 verzorgende lakjes mee die hopelijk mijn nagels kunnen helpen.
Rechts op de foto zie je de Essence studio nails XXL nail thickener. Links zie je de Essence studio nails Anti Split nail sealer. Deze kostte allebei per stuk € 1,89.
 
Ik nam ook nog 2 kleurtjes mee. Links zie je Essence Colour & Go #146 That's what I mint! en rechts zie je Essence Colour & Go #165 Here's My Number. Deze heeft een Sparkle Sand Effect. Dat wil ik uiteraard proberen! Deze kostte per stuk €1,69

Als jullie ergens een review van willen, laat het me weten!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de here's my number!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben eigenlijk wel benieuwd naar alles, maar voornamelijk de beide lakjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die heat protector ga ik ook een keer proberen. De groene kleur vind ik erg mooi.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die protector is erg fijn, ik heb hem al een tijdje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor! heb je deze lakken uit het extra schap gehaald ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik zo niet meer, sorry. Maar je kunt wel altijd even checken bij jou kruidvat of ze die lakjes hebben!

      Verwijderen